2011-11-06
22:44:51

Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Hej bloggen!
Det känns som att jag inte bloggat på evigheter.
Kom hem från stugan idag vid tre tiden.
Duschade,fixade mig sen drog jag till Selma som fyller år idag. :)
Grattis! :D
Blir att fara till henne imorron också,fast till hennes mamma.
Då tar jag med mig presenten.
Min header är klar och kommer antingen ikväll eller imorron att synas här på bloggen. :)
Den var jätte fin! :D
Tack Isabella!
Är både trött och slö.
Har kännt mig de nästan hela dagen.
Ida sov ju hos oss igår/idag.
Kollade en film på fyran som hette "The box",den var helt okej.
Man förstod inte vad den gick ut på.
Sen vid tre (natten) så kollade vi en film som hette "Driving lessons" den var bättre.
Rupert Grint,han som spelar Ron i Harry Potter var huvudpersonen i filmen.
Var väl därför vi kollade den. ;)
Men den var rolig. :)
Har desutom beställt lite skivor och böcker från ginza.
Kommer väl här i veckan.
Ska ta och lägga mig och läsa.
Skriver antagligen imorron.
Godnatt & sov gott. ^^
//Lillalivan:love:

Postat av: Helen

Ja, det var på tiden att du bloggade lite. Har inte hört ett livstecken på hela veckan... Skärpning nu.

2011-11-07 | 08:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: