2011-11-07
17:02:33

Whenever i'm with you,you make me feel special

Tjohoppsan!
Första dan i skolan,jobbigt.
Stiga upp tidigt,börja tänka,jaa,allt sånt. -.-
Kunde verkligen inte sova inatt!
Somnade kanske halv ett,ett..
Trött såklart på morgonen.
Fast ja,när är jag inte det?
Efter skolan gick jag och Ida på stan.
Köpte en present till Selma.
Ska snart äta,headern kommer väl antingen idag eller nån annan dag.
Lyssnar på Born to be somebody - Justin Bieber.♥
Sjukt bra låt!♥
Efter maten blir det att stänga in sig på mitt rumoch musiken på högsta volym.♥
Har fortfarande inte lyssnat på Sunrise Avenues skiva som jag fick av Todde när jag fyllde år. ^^
Skriver kanske ikväll.
//Lillalivan:love:
♥J♥B♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: