2011-10-26
15:10:47

2 dagar kvar..

Till höstlovet!
Helt underbart att få vara ledig en hel vecka från skolan.
Åker nog till jonis.
Fast har en tanke om att vara helgen hos pappa.(?)
För Ida ska ändå på konfirmations läger.
Så ja,vi får se.
Har försökt nästan hela kvällen igår med att få in bilderna på datorn,men inte det inte.
Vill ju få in dom nu så att jag kan skicka några bilder som jag vill ha till headern till Isabella,hon ska göra en åt mig! :D
Tack så jätte mycket! :D
http://www.saadio.blogg.se
Det är Isabellas blogg.
Men den vill inte lägga in dom..
Om jag åker till pappa får han kolla på det.
Nu håller min ipod på att dö så jag måste ladda den.
Skriver efter jag har varit på stallet.
//Lillalivan:love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: