2011-10-12
21:26:12

My aim is so true, I wanna show you, I'll try forever, I'm never gonna say "surrender".


Vaknade kvart i sju,försov mig till sju iallafall. :s
Hann iaf till skolan i tid.
Höll på att halka hela tiden..
Vill inte ha vinter!
Inte än.
När snön kom sa alla:Kolla Liv,det snöar!
Jag ser det. -.-
Asså ja..
Sen blev det värsta snöbollskriget.
Haha,som alltid då. :3
När vi hade sluatat så gick jag & Sara på stan för att kolla prao plats.
Inte lätt!
Vi gick runt och frågade i minst 13 affärer!
Alla ba:Nä,vi kan inte ta emot praoelever just nu.
Nä,vi är för lite personal.
Nä,ni är för små.
-.-
Asså höll på att dö!
Jaja,vi fick kanske en prao plats på guldfynd.
Jippie!
Inte världens bästa praoplats men vi hade redan kollat alla andra.
Annars kanske vi får praoa på Åsas jobb.
Jaja,nu släpper jag det och går vidare. :3
Efter det åkte jag på stallet och red Fox.♥
Han var skit duktig idag. ^^
Fick då använda mina nya ridskor & mina shortchaps.
Nä,nu måste jag träna på engelskan.
Har prov imorron.
//Lillalivan:love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: