2011-10-25
17:48:54

Streetdance

Tjohopp!
Har varit på konsert idag med skolan,den sög!
Det var en soul konsert.
Kasal somnade iaf. ^^
Missade gympan för det där! :'/
Sen behövde vi bara ha 30 minuters so. :D
Gick sen hem,då kom det ett sms från lina om jag ville gå på stan med henne.
Ja,då gick jag på stan då och köpte ett linne på JC för halva priset. :)
Gick sen hem och åt och efter det blev det ner på JC igen med Todde för att köpa jeans. :)
Hittade ett par skit snygga som fick följa med mig hem.
Ska ju som vanligt klockan sju på streetdance. :)
Klockan nio blir det Desperata Hemmafruar.
Kan ju slänga in en bild på jeansen och linnet.
Kommer inte bli bra för jag fotar ju med min ipod..
Sämsta bilderna blir det med den,men det får duga tills min systemkameras minneskort vill fungera till datorn...
Kan slänga in en bild på 'Dagens outfit.'
//Lillalivan:love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: