2011-10-29
17:51:11

Você sabe que eu te amo tanto, agora eu não posso deixar você ir ♥

Hej!
Tänkte bara skriva ett kort inlägg.
Idag har jag inte gjort mycket,har typ bara varit på datortn & varit ut och fotat zmilla.
Sen var vi och handlade.
Rolig dag.. Haha.
Jag tror att jag är kär!
Läser en as bra bok som heter "Arvet."
Den är så sjukt bra!
Rekommenderas! Stort!
Imorgon blir det att fara vidare till Jonis.
Kul att träffa Ida och mommo & moffa.
Kommer ju då inte skriva varenda dag,men när skolan börjar börjar jag också med att blogga.
Kan hända att det kommer några få inlägg.
Men förvänta er inte ett inlägg per dag.
Lyssnar på musik och kollar lite låttexter.
Ska ta och skaffa mig ett lite roligare liv nu.
Skriver när jag har tid och kan.
Kramar//Lillalivan♥

Hahha hittade väldigt gamla bilder på datorn! ;D
Det är Selma. ;)

Haha,Ida! Jag döör! ;D

Sööta!

Ida,kommer du ihåg det här? ;)

HAHAHAH! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: