2011-10-02
20:39:27

You know I'm a crazy bitch, I'll do what I want when I feel like it.

Tjo!
Tjejkvällen är är då över.
Det var kul från dag till natt. ;)
Haha,men vi vaknade typ 10-10.30.ar en bra skräckis
Vi kollade då den andra skräckisen som vi inte hann se igår.
Säger bara Den var SVIN LÄSKIG! :s
Den var öbehaglig!
Kollar då inte den nå mer!
Fast det var en bra skräckis. ;)
Alla gick hem vid två.
Ida & Sara hjälpte mig med det mest att städa bort allt. ^^
Tack!♥

Har inte gjort så mycket efter det.
Fotat lite & kollade nyss på one tree hill på tv.♥♥♥
Jag hoppas verkligen på att det kommer en nionde säsong av den.♥
Den är så sjukt bra!♥

Imorgon kommer jag att vara ledig från skolan.
Det kommer någon från Gällivare som ska hälsa på.

Jag ska snart testa om minneskortet från min systemkamera "passar" till datorn,då kan jag ladda upp lite bilder. :)
Kommer inte att skriva nå mer ikväll.
Så säger godnatt nu.
Godnatt.^^ //Lillalivan♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: