2011-10-27
16:51:45

You make me smile,baby!♥

Hejhej!
Kollar runt på lite bloggar och är inne på fb just nu + musik då.
Imorgon är det sista dagen!
Fy vad jag har längtat efter att få vara ledig!
Blir att först åka till pappa över helgen,på söndag kväll/eftermiddag bär det av till stugan! :D
Kan hända att jag bloggar under helgen,men det kan vara ganska svårt att blogga i jonis..
Om jag t.ex sover hos Ida så kan det komma ett inlägg,eller om jag bara är där och vi är inne på datan.
Imorgon åker Selma till New York!
Jag är inte avis.
Inte alls..

Har gjort klart matten,det känns skönt att ha iaf den klar.
Men måste göra no:n också..
Har fotat lite nya bilder,med mobilen.
Så kommer att slänga in några här.
Nu blir det att kolla runt på lite bloggar & sen göra no:n.
Nångång måste jag ju börja med den också.
//Lillalivan♥



Liiite mörk bara! ;)

Btw,har ny mössa. ^^
Ljuslila + mörk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: