2011-09-28
23:40:03

28/9-11

Hejhej.
Såklart så har det varit dålig uppdatering...
Förlåt,men vi har fått svin mkt läxor..
Vi har studieuppgifter så då behöver vi inte gå till skolan så vi får jobba hemma.
Ganska så chill faktiskt. (:
Har gjort klart so-läxan,sv & engelska läxan,så har matten och no:n kvar.
Ska göra dom direkt efter skolan.
Tänkte bara skriva nu så att ni inte tror att jag slutat att blogga för det har jag inte gjort!
Om ni nu trodde det. (;

På fredag blir jag tretton! :D
Längtar sviiin mkt! :D
Sen på lördag blir det med tjejkompisarna. :D
Vi ska gå ut och äta och kolla film mm. (:
Men nu måste jag ta och sova,ska upp kl.10.
Godnatt så syns vi nån annan dag.(:
//Lillalivan :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: