2011-09-30
22:36:55

Bäst födelsedag ju! :D

Hejhooo!
Har haft fullt upp idag.
Ligger nu och tar igen mig efter allt. :)
Kul har det verkligen varit idag! :D
Det var oväntat att inga-Britt,Leif,Ann,Henrik,Amanda & johanna skulle komma från gve. :)
Det var ju såklart jätte kul att dom också kom. :)
Skit kul har vi iaf haft idag. :)
Mommo och Ingvar kom också från jonis för att gratta mig. ^^
Blev jätte glad över att det var så många som kom & kom ihåg att jag fyller år! :D
Vet,det blir många smileys nu,men det är så kul! :D
Hihi.^^
Kan säga vad jag fick.
Nikon systemkamera,
Pengar,
Kläder,
Presentkort,
Ridstövlar,
Doftljus,
Små choklader xD,
En rosett snodd,
Skivor,
Såna hör rid grejsimåjs som man har på ridstövlarna,
Kommer inte ihåg om jag fått mer,men fick också massa fina kort.:D
Är riktigt nöjd! :D
Och tack alla som skrev grattisar på Facebook! :)

Imorgon blir det ju då tjejkvällen. :D
Kommer inte att blogga imorron.
Nu ska jag kolla lite på tv och checka in fb.
Godnatt & sov gott.//Lillalivan:love:

Postat av: Malin

Kan du inte lägga in en bild på din systemkamera någon gång? :) det skulle vara roligt att se :) sen kan du ta en kategori som heter foto & nöje. :)

2011-10-01 | 00:11:52
URL: http://malinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: