2011-09-03
22:05:10

Evelina + Liv = ♥

Älskar dig Evve ! ♥



Kom nyss hem från Evve,Arvid,Märta,Micke & Moster.
Har ätit pizza och sånt skoj där. :)
Hihi,Märta var idag hos en kille (ska inte nämna namn) med massa andra och kollade film och käkade chips mm,och sen så gav han henne ett halsband ! :D
Naw !
Guuud vad gulligt !
Så kan väl alla killar vara. ;)
Såå sött ! :)

Är nu inne på fb och sen så lyssnar jag på musik.
Kanska ska slå på en film innan jag somnar.
Jag och evve fotade massa på hennes dator. ;)
Kul har man då med MIN kusin . :) ♥
Nå,ska vara på fb ett tag till.
Haha,blir alltid så att man säger så här : Nä,nu ska jag logga ut.
Åh,kolla någon komenterade mitt foto,måste kolla.
Sen loggar man inte ut förrän en timme senare ! ;)
Så är det iaf för mig.
Godnatt skriver mer imorron.
//Lillalivan♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: