2011-09-20
14:59:58

Just shoot for the stars,If it feels right.

Hej.
Har inte bloggat på ett tag,jag vet..
Har helt enkelt inte haft tid.
Men nu ska det bli ändring på det.

Kom nyligen hem från Gällivare,Har varit hos tandläkarn.
Dom satte in en ny sak till tandställningen som jag redan har.
Det är typ en järngrej på sidan för att dra ner en tand.
När vi ändå var i Gälivare så hälsade vi på Inga-britt & Leif.
Fick äta köttbullar.
Sen gick jag och todde på stan.
Vi gick på Kapphal & Dollar store.
Mycket. ;)
Köpte en svart kofta på kapphal,på dollar blev det två,hur ska man säga,typ kuddar med New York tryck på.
Tycker om Amerika & England.

Ska snart ta och läsa läxan.
Vi har no-läxa..
Vi ska ha prov på fredag,så måste kunna allt som står. :/
Ja juste,ni kanske ser att det inte går att kolla på videoinläggen,det är för att jag tog bort dom från youtube.
Så nu går det inte att kolla.
Menmen.
Nu ska jag ta och träna på läxan.
Ska ju på streetdance kl.19.00 :D

Aww,dom är så söta ! :love:
//Lillalivan:love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: