2012-04-16
23:13:12

2 år..

No one's gonna love you more than I do.

Imorgon är det 2år sedan du gick till andra sidan..
Jag saknar dig så otroligt mycket.
Att förlora dig var det värsta som kunde hända mig,du var den som fick mig orka.
... Du är hjälten,du är min hjälte.
Det är jobbigt utan dig,men jag ska klara mig.

Jag älskar dig nu och föralltid mamma.Vi syns snart.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3052&artikel=3224791

Vila i frid älskade mamma.♥
Postat av: julia sjösund

jag måste säga att du är så extremt stark. det är många som inte skulle klara av att gå igenom de du gått/går igenom. Håll huvudet högt, din mamma är stolt över dig där uppifrån!

2012-04-17 | 00:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: