2012-04-29
21:17:25

Den enda gången du är nöjd är när jag går ner men ändå ber du om mer.

Tjenixen!
Har nyss kommit hem efter att varit ute med Ellen och Kasal.
Vi var jätte busiga! haha.
Kasal sov här inatt,var supermysigt! Kasal,vi måste göra om det nån gång!
Vi kollade skräckisar,åt thaimat,töntade oss och hade super kul. :D

Sitter nu och nördar mig framför fb med musik.
Ska snart kolla William Spetz nya video han har lagt upp! :D
Han är så sjukt härlig!
Ska äta resterna från igår,är apahungrig och sen får vi se vad jag hittar på.
Ha en bra valborg eller vad man nu säger.?

xoxo♥

Postat av: Ken Alp

Haha jo på min ruta ^^

2012-04-29 | 22:32:42
Postat av: Kasaal

Haha, att vi ska.

Fan vad kul vi hade.

Lätt värd kväll ♥

2012-04-30 | 00:15:11
URL: http://kasaalthaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: