2012-02-29
21:58:26

Lina & Selma

Hej.
Idag har jag varit med Lina och Selma.
Vi har varit här hos mig och typ ätit och fotat. ;)
Fick mina kläder som jag beställt idag.♥
Åh,jag tror jag är kär i alla kläder.
Det var en blårutig blus i olika sorters blå,en blå munkjacka,en vit virkad "väst",ett vitt linne med en tjej på med massa smycken på sig,en kort tröja med blommor vid halsen,ett vitt linne med spets på kanterna och blå/gröna blommor.
Jätte nöjd!
Igår fyllde mamma 39 år.♥
Grattis i efterskott mamma.♥
På lördag morgon åker vi ner till jonis. :D
Ska vara hela sportlovet där. :D
Blir säkert mycket fotografering.
Ska träna lite på engelska glosorna sen ska jag sova.
Lägger in nån bild från igår och idag.
xoxo♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: