2012-01-09
20:59:01

Första skoldagen avklarad.

Hej!
Ni vet att jag suger å blogga,så funderar på att lägga ner den.
Vad tycker ni?
Tycker bara att det är så onödigt att ha en blogg om man inte skriver.

Nå,första skoldagen är iallafall avklarad.
Efter skolan gick jag hem sen så promenerade jag till mommo.
Där vid 6 så åkte jag,mommo & todde på kappAhl.
Köpte ett par denimblåa treggins & röda/silvriga "myssockar".
Jo,Ida från Jonis har varit här sedan onsdag (4/1-12).
Har varit jätte roligt att ha henne här.
På fredag kommer hon igen för prao.
Eller ja,hon börjar på måndag.
När hon kom gick jag,Ida,mommo,Evelina,Todde & Märta på nyårsrevyn.
Den var jätte rolig/bra.
Fast tyckte förra årets var bättre.
Var julen hemma och nyår hos pappa.
Fick massa fina julklappar. :)
Riktigt nöjd!
Ska snart ta och lägga mig och läsa "Jag saknar dig".
Ska försöka att blogga imorgon,har ingen streetdance,den är på torsdagar nu.
Godnatt :love:

Postat av: Mia

Nej ta inte bort den !:(

2012-01-09 | 22:01:39
URL: http://miasblogg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ta inte bort !

2012-01-10 | 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: