2012-03-22
21:03:44

Don't wait for the perfect moment.Take the moment and make it perfect.

Hello.
Kom hem från streeten för ett tag sen,fick skjuts av Selmas pappa.
Ska snart träna på no:n som jag har till imorgon,har ju fått skjuta upp den hela tiden,så imorron gäller det!
Gjorde resten av matte provet,Thomas rättade det typ direkt så att man fick reda på resultatet.
Jag fick 33 av 40!!
Så sjukt nöjd jag är,och matte som inte ens är min starka sida.
Och jag kan bara säga er,det var apjobbigt!
Men känner mig så nöjd över det!
Hoppas på så bra eller bättre resultat på no:n.
Imorgon ska jag med Samina,Kasal,jossan & Selma på bio "Hungerspelen".
Verkar jättebra!
Någon annan som ska se den?
På lördag vid tolv blir det slalom med Ellen & Julia i Luossa. :)
Nu måste jag börja plugga!
Håll tummarna för mig imorron!
xoxo♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: