2012-03-21
20:46:47

Friluftsdag

Hej.
Har varit på stallet,fick rida Ior.
Gick bra men han var lite små trög i galoppen.
Friluftsdagen var idag,hade med Zmilla & Fly men Fly gick med Ida.
Jag och Zmilla gick med Samina och hennes två hundar Zenja & Zeke.
Dom blev värsta bra kompisar. :)
Det där testet står det ju att jag ska visa bilder från när jag var liten,har inga bilder från när jag var liten på datorn.
Och sen dag 4 var det att jag skulle typ beskriva mitt drömhus,det vet jag faktiskt inte.
Så ni får ställa två nya frågor som jag ska svara på istället.
Igår var jag i backen (Luossavaarabacken) med Ellen & Julia.
Var jätte kul,har inte åkt där på ett bra tag.
Vill åka igen imorron efter streeten.
Hoppas jag får med någon.
Godnatt & sovgott. ;)
xoxo♥

Postat av: Anna-Lena

Fråga 1:Vem av dina vänner kan du lita på?

Fråga 2:Vilken mat gillar du bäst?

:) Kram,Anna-Lena

2012-03-21 | 20:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: