2012-03-23
15:02:57

Hungerspelen

Hej.
Ikväll blir det "Hungerspelen" med Kasal,Samina & Selma. :)
Längtar apmycket!
Den verkar så sjukt bra.
No-provet gick faktiskt väldigt bra ,kändes det som iaf.
Vi fick byta platser idag också.
Jag sitter med Sara,Julia & Kasal.
Vi fick städa våra skåp,vägarna på skolan. (Vart det var skrivet eller ritat)
Bättre det än jobba. ;)
Vi pratade också om Studieresa/Klassresa i nian om vart vi isåfall ska åka.
Jag vill åka utomlands isåfall,vi har ju ändå 2 år på oss att spara ihop pengar.
Gick sen på OKQ8 och köpte min efterlängtade Calippo Shots.
När jag skulle betala sa hon i kassan:Har du tankat?
Jag:Va? (Trodde att hon skämtade med mig)
Hon:HAR DU TANKAT?
Jag:Nä?
Hur gammal ser jag ut som egentligen?
Haha..
xoxo♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: